Reklama
Naszą witrynę przegląda teraz 16 gości
Która godzina
Reklama

W środę 25 października wczesnym rankiem ekipa biegaczy naszego ośrodka w składzie: Jakub Kozieł, Paweł Gromotka, Jakub Witek oraz Patryk Marć pod opieką wychowawców Bogdana Huczko i Marka Tomala wyruszyła do Jaworza, miejsca rozgrywania zawodów. Organizatorem biegu był tamtejszy Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy. Dojechaliśmy jako pierwsi spośród wszystkich uczestnikow celem lepszej aklimatyzacji w terenie, jakby nie było położonym wyżej nad poziomem morza. Po gościnnym przyjęciu przez gospodarzy, przywitaniu się z innymi drużynami, doładowaniu się kaloriami zawartymi w cieście miejscowego wypieku, pojechaliśmy do punktu startu. Rywalizowaliśmy z czterema innymi ośrodkami. Trasa liczyła około 4,5 kilometra i biegła, momentami naprawdę stromo, w kierunku szczytu Błatniej. Nasi chłopcy spisali się na medal zdobywając w tych trudnych warunkach III miejsce drużynowo. Najlepiej indywidualnie wypadł Patryk Marć. Wracając z linii mety mogliśmy podziwiać piękne widoki rozpościerające się z górskiego szlaku.

Organizacja imprezy była bardzo dobra. Nad całością czuwała grupa ratowników GOPR. Obiad po zakończonych zawodach był smaczny i pozwolił zregenerować nadwątlone siły. Po ceremonii zakończenia i pożegnaniu się z innymi uczestnikami biegu wyruszyliśmy, w drogę powrotną z postanowieniem powrotu do Jaworza za rok, a może i wcześniej.